L’IMET ha de sancionar l’empresa que fa un mal ús de la T3 però NO acabar amb la T3, Antoni Servós.

 

“Fa uns dies vaig sentint a dir que la tarifa de preu tancat, la comunament dita tarifa 3, no funciona. Que hi ha empreses d’intermediació que en fan un ús fraudulent.

Al nostre Sindicat hi ha una persona que és una mica friqui en aquest sentit, friqui en el millor dels sentits, és segurament la persona que més ha treballat al costat de l’Àrea Metropolitana de Barcelona per la instauració d’aquesta tarifa. Quan he parlat amb ell sobre aquest assumpte, el que m’explica és el següent: Hi ha poques variacions en la tarifa 3, cada cop que veu una incidència la trasllada a l’Àrea, i sempre fins ara s’ha solucionat. I quan dic cada cop que veu una incidència, dic cada setmana, perquè tal com abans he dit amb tot el carinyo del món és un friqui d’aquesta tarifa, un enamorat de la innovació i creu enormement en ella, igual que aquest que us parla.

Ahir després de xerrar una bona estona, vàrem arribar a la conclusió que el que es denuncia via xarxes socials no és pas que la tarifa 3 no funcioni, és que si és veritat que hi ha una empresa que en fa una publicitat que pot portar a engany, ja que li aplica un descompte. Val a dir, que és el mateix descompte que aplica a totes les seves carreres, però és veritat que quan obres l’aplicació i demanes tarifa de preu tancat, pot portar a engany a l’usuari.

Bé dit això, el primer que he de recordar a tots els que m’escolteu és que quan estàvem a Gran Via, era un clamor per part dels companys que per tal de poder lluitar en contra de Cabify i Uber (recordem que llavors tan sols treballaven amb VTC) es feia del tot necessari que el client sabés el preu abans de sol·licitar el servei de taxi, tal com feien els innombrables. Va ser en aquesta línia que el meu company es va posar mans a l’obra, s’hi va deixar moltes hores colze a colze amb l’administració i un bon dia aquesta tarifa va veure la llum, sentint-me personalment orgullós de la feina feta per la nostra organització i en particular pel company.

Ara resulta que per evitar que una empresa en faci un ús fraudulent, que com us he explicat va en la línia d’una publicitat que pot portar a engany, hem de tirar per la borda la feina realitzada, ara resulta que ja no veiem tants Cabyfis pel carrer i pensem que igual no hi són, ara resulta que hem de tirar enrere tres anys d’innovació al sector.

Doncs no companys el que ha de fer l’administració és tocar el crostó a aquesta empresa que fa una publicitat tendenciosa, el que no podem és que cada cop que trobem una pedra al camí en comptes de treure-la li passem pel costat, perquè al final el cotxe ens tocarà a terra, ara m’ha sortit la vena de poble.

Tal com deia Lluís Llach, NO ÉS AIXÒ COMPANYS, NO ÉS AIXÒ.”