Imatge de la nova publicitat que llueixen des d'ara sis taxis de Calella. Foto: AJUNTAMENT DE CALELLA.CALELLA.- La marca de qualitat de Calella com a destinació turística busca noves oportunitats de promoció i la darrera l’ha trobat a tocar de casa. Aquest matí s’ha fet la presentació oficial de la nova publicitat de la ciutat que lluiran sis taxis. En concret, cada vehicle destacarà un dels aspectes més representatius de la població que sota el lema Calella és més incidirà en la cultura, la natura, l’esport, el comerç, la salut i el turisme. Aquesta iniciativa ha estat finançada gràcies a l’aportació econòmica de diferents empresaris locals i del parc d’atraccions de Lloret de Mar, Waterworld. Des del govern de CiU es valora molt positivament l’acció i es destaca que “es vol aprofitar la mobilitat d’aquests vehicles, que diàriament recorren centenars de quilometres per tota la nostre geografia, per a promocionar Calella per allà on passin.”.
admin2Comentaris tancats a Baleares: Amplio respaldo a la futura ley que regulará al taxi y los VTC
Fem servir cookies per assegurar-nos que li proporcionem la millor experiència al nostre web. Si continueu navegant-hi, entendrem que hi és d'acord amb el seu ús. / Usamos cookies para asegurarnos que te proporcionamos la mejor experiencia en nuestro web. Si continúa navegando, entenderemos que está de acuerdo en su uso.Acceptar cookiesPolítica de privacitat