Imatge de la nova publicitat que llueixen des d'ara sis taxis de Calella. Foto: AJUNTAMENT DE CALELLA.CALELLA.- La marca de qualitat de Calella com a destinació turística busca noves oportunitats de promoció i la darrera l’ha trobat a tocar de casa. Aquest matí s’ha fet la presentació oficial de la nova publicitat de la ciutat que lluiran sis taxis. En concret, cada vehicle destacarà un dels aspectes més representatius de la població que sota el lema Calella és més incidirà en la cultura, la natura, l’esport, el comerç, la salut i el turisme. Aquesta iniciativa ha estat finançada gràcies a l’aportació econòmica de diferents empresaris locals i del parc d’atraccions de Lloret de Mar, Waterworld. Des del govern de CiU es valora molt positivament l’acció i es destaca que “es vol aprofitar la mobilitat d’aquests vehicles, que diàriament recorren centenars de quilometres per tota la nostre geografia, per a promocionar Calella per allà on passin.”.
admin2Comentaris tancats a L'STAC en contra de la concessió de més llicències a la provincia de BCN, altres organitzacions han mantingut una postura poc clara en la Comissió Territorial de Barcelona
admin2Comentaris tancats a El Gobierno de Castilla-La Mancha trabaja en mejorar las ayudas para la adaptación del taxi y en prolongar la antigüedad máxima de sus vehículos