Bona diada de Sant Jordi 2025

Avui és Sant Jordi. I com cada 23 d’abril, els carrers s’omplen de llibres, roses i somriures. És un dia especial, carregat de cultura, d’amor i de vida. Una d’aquelles jornades que fan goig de viure.

Com a taxistes, hem viscut tot des del seient davanter: les parelles joves que es regalen la primera rosa, l’avi que va a comprar un llibre per la seva neta, la senyora gran que vol arribar al centre per passejar una estona entre parades… Històries petites que passen dins i fora del taxi, però que formen part del que fa que aquest dia sigui tan màgic.

El servei del taxi, en dies com avui, és més que mai un servei de ciutat, de poble, de comunitat. No només portem persones d’un lloc a un altre: fem possible que visquin moments, que arribin a trobades, que comparteixin instants. I tot això, amb la discreció de qui sap que forma part del dia a dia sense fer soroll, però sempre present.

Avui treballem, i ho fem amb orgull, perquè també des del taxi es pot viure i fer viure una gran diada de Sant Jordi.

Feliç Diada a tothom!