Alberto Fernández reclama que les motos puguin circular pel carril bus

Alberto Fernández Díaz
Alberto Fernández Díaz
BARCELONA. EUROPA PRESS.- El candidat del PP a l’Ajuntament de Barcelona, Alberto Fernández, ha reclamat aquest divendres que les motos puguin circular pel carril bus a la ciutat de Barcelona per afavorir la seguretat dels motoristes i millorar la mobilitat de la capital catalana.
En declaracions als periodistes, ha subratllat el paper determinant que les motos juguen en la descongestió del trànsit a la ciutat, i ha reivindicat la necessitat d’adoptar mesures que en millorin la seguretat i la circulació.
“Sense motos, circular per Barcelona no seria difícil, seria impossible”, ha tancat Fernández, que ha recordat que, a la capital catalana, hi conviuen més de 300.000 motocicletes i ciclomotors, fet que, segons els seus càlculs, suposa un 30% del parc mòbil de la ciutat.
Per aquesta raó, els populars portaran en el seu programa electoral per al comicis del 22 de maig una proposta de modificació dels articles 13 i 15 de l’ordenança de circulació per permetre que les motos circulin pel carril bus, tot i mantenint-ne l’ús preferent per a autobusos i taxis.
El líder del PP al consistori ha recordat que ja el 2007, després de les anteriors municipals, aquesta va ser una de les primeres propostes que va presentar, i ha lamentat que el govern municipal la rebutgés.
Fernández ha censurat que el bipartit no obrís la porta perquè les motos poguessin circular per alguns carrils bus de la ciutat fins fa poques setmanes, i ha sostingut que, si ho fa al final del mandat, és perquè “sap que no hi ha una possibilitat certa de promoure aquest estudi, i que no governarà d’aquí a dos mesos”.

4 thoughts on “Alberto Fernández reclama que les motos puguin circular pel carril bus

  • 2 d'abril de 2011 at 14:55
    Permalink

    otro lumbreras,si circulan motos,es porque no tienen coche el 99 por ciento,ni les gusta,ni pueden comprarselo,osea que de ir haciendo un favor a la ciudad las motos,ni de chiste,en todo caso,van favoreciendo situaciones de peligro,debido a su actitud,y con esa logica,yo tambien favorezco,ya que no llevo un furgon de taxi,claro es porque yo quiero favorecer el trafico,que si no……haber cuando cojones dejamos en paz el carril taxi bus,que es un carril profesional,ampliamos su red de km,y facilitamos el aumento de velocidad comercial y dejemos el populismo y propaganda fuera del ambito electoralista,que a nadie le amarga un dulce,y las motos aunque les dejaran circular por el carril,seguirian dandose las mismas ostias,es un problemas de actitud,y la de las motos,desde siempre ha sido la misma,circular entre carriles,e ir como les sale de los huevos,pareceser que las normas de circulacion no va con ellos y su carnet de conducir,les permite todo eso,por cierto,las bicicletas,dentro de sus limitaciones tienen la misma actitud,debe de ser que el sillin al oprimirles los huevos,les afecta el cerebro.

    Reply
  • 2 d'abril de 2011 at 23:27
    Permalink

    comparto tu comentario al100%

    Reply
  • 3 d'abril de 2011 at 8:47
    Permalink

    Las motos ya circulan por el carril bus, por el carril bici, por las aceras y a veces hasta volando. Lo que deberían hacer es crear carriles moto. Antes de primar las la velocidad hay que primar la seguridad. No hay día que no vea accidentes de moto, con los problemas de daños físicos que esto conlleva.
    Sr. Alberto Fernández, no se trata de cambiar los muebles de sitio para parecer que el piso es nuevo, hay que aportar ideas innovadoras que solucionen problemas de verdad y no ir cambiando los problemas de sitio.

    Reply
  • 4 d'abril de 2011 at 11:32
    Permalink

    Ah ¿pero es que no circulan ya por donde quieren? ¡pero si hace años y años que circulan por el carril bus taxi! ….. y por la acera, y las bicicletas por los pasos de peatones y por donde le salen de los co……. Que no vengan con demagogias y que hagan politica mas justa y selectiva y favorezcan mas a los profesionales que siempre somos los más perjudicados.

    Reply

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *